guarded



Molly fick en ny vän igår när vi hade två hundar på besök.
Den nya vännen heter Emil, vilken fantastisk hund btw.
Han låg uppe med mig och molly i vardagsrummet, medans alla andra var på
nedervåningen. När jag skulle fixa en sak och reste mig så satt han sig upp
och satt sig intill henne sen flyttade hans sig inte ur fläcken fast alla
försökte locka på honom, försökte tom få ut honom på balkongen vilket
han gillar, men nej han satt där och ingenting fungerade.
Efter ett tag skulle jag ta ner Molly på nedervåningen då direkt följde han
med som en svans utan att jag hann säga ett ljud. Sen satt jag ner henne
på golvet i köket och där la han sig och släppte knappt blicken från
henne, snacka om att bli vaktad ;)

Riktiga små charmtroll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0