mobil uppdate 2

Uppdaterar en liten snabbis på mobilen igen då. :) Värkarbetet här hemma fortsätter och man tänker hela tiden "det är värt det i slutändan" samtidigt som man andas som en galning eller rättare sagt flåsar!! Idag gick även proppen ska man ska tillägga, går inte in närmare på det! så nu är det verkligen inte långt kvar. Efter en varm dusch lugnade även värkarna ner sig en aning. But they are still there! Sen va jag tvungen att ta mig utanför dörren för det gick inte att hämta hem den nya bilen utan mig men nu står den på parkeringen iaf :) Nu inväntar jag bara att mannen ska sluta jobbet så det kan bli taco middag så man kan fylla på energi förrådet! Puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0