Monday

Tandläkar besök idag, drog ut lite på tiden då min tandläkare sprang ut och in från rummet
hela tiden, själv höll man på att somna i tandläkarstolen. Mannen var grymt uttråkad i
väntrummet med hem till gården som sällis på tv:n haha stackarn. Men du är världens
bästa man ! Sen släppte jag av mannen på jobbet och åkte på jakt efter sängbord, men
rygg/rumpa/ben orkade inte riktigt med och hittade iaf inga sängbord .. Hittade lite annat
dock, men även detta till bebis. Nu ska jag försöka ta kraft och spackla lite mer så det
kan målas ikväll/i morgon.

Som jag lovade igår så skulle jag lägga ut lite fler bilder, eftersom att alla som läser
bloggen inte har mig på FB ;)





På återseende ! :*


Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud vilka underbara bilder

2012-01-30 @ 20:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0