Fredag

Ett senare inlägg idag då jag fick sova lite längre. Skruttan somnade runt 12 i natt och vaknade endast
en gång vid 4 och sov sedan igen. Mammas duktiga tjej. Annars har hon alltid vaknat runt 2 för mat men
inte inatt. Hoppas det håller i sig. Annars då? Jo hade ju tänkt åka hem idag men tror jag inväntar
morgondagen för att inte snubbla på målsnöret så att Molly får vattkoppor. Kan vara ganska farligt
för den lilla donnan med tanke på att hon är så liten och redan har infektion och nedsatt imunförsvar.


(Glömde lägga ut denna igår. Liten bild på Syster, Molly o Moa)


Själv mår man tipp topp, huvudvärk sedan i söndags. Kräks på detta nu !
Jaja that´s life, väntar på att skruttan ska vakna, sen blir det lite käk och sen hade jag
väl tänkt att ge mig ut på en promenad i solen.

TJING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0