Jobbigt



Usch skruttan somnade tillslut kl 21 av ren utmattning.
Hon har sovit kanske sammanlagt 30 min sen kl 6 i morse.
Infektionen i munnen är ett rent helvete, gör ont i hjärtat att se henne ha ont.
Det värsta är att man inte kan göra mer än att behandla och hoppas att det går
över snabbt, men kan ta veckor. Jag har dock världens tappraste tjej, gråter inte mycket
trots att det gör ont, gnyr till lite mestadels. Så nu håller jag tummar och tår på att
hon kan sova ordentligt. Mammas lilla skrutta!

BVC besöket idag var positivt iaf, hon har gått upp till 3400, alltså +700 g på 3 veckor !
Så som hon äter är jag inte ett dugg förvånad, riktigt litet matvrak ;)
Nu ska jag kika på nått avsnitt av OTH innan det är dags att sussa.
Trevlig helg allesammans !


Kommentarer
Postat av: Lina

Stackars lillskrutta!

2012-03-13 @ 17:45:51
URL: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0