Det är nog dags



Att byta från vagga till säng nu, hon är lite för stor för vaggan enligt henne själv.
Hon är precis som sin far och snor runt som en tok i sömnen, så varje gång hon
vaknar ligger hon på ett helt nytt sätt, med ben och armar utanför vaggan.
Känns lite riskabelt att låta henne ligga i den nu så det är nog på tiden för ett byte.
Nu sitter lilla madame i sin baby sitter och sover en liten stund och själv funderar
jag på att gå ut på jakt när Molly vaknar, Fanny bestämde sig för att världen utanför
balkongen var mer intressant, men jag tror att jag vet vart jag kan hitta henne.

Återträff på BVC igår med alla mammor och deras bebisar, så kul och se vad alla
hade fått. Många söta bebisar där.

Nu blir det lite fil sen ut på jakt.
Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0